loading...
دانلود اهنك جديد مهدی احمدوند الکی
لطفا کمک

دوستان لطفا برای بهتر شدن این وبلاگ کمکم کنید 

امیر هستم 

09398783993

amir بازدید : 19 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)

اس ام اس خنده دار

  اس ام اس خنده دار 

مراحل زندگيه من و ترس از اشخاص
.
.
.
.
2 سالگي : عباس عاغا
4 سالگي : نمکي
6 سالگي: بچه دزد
15 سالگي : تاريکي
17 سالگي : جن
21 سالگي : قطع شدن اينترنت


 اس ام اس خنده دار

کي رو پشه ها تغييرات ژنتيکي انجام داده..؟!!!

 


هـوا گرم بشه, هستن... هـوا سرد بشه, هستن ؛

 


بوي عرق بدي, هستن.. بو ندي, هستن....

 


تو روشنايي هستن, تو تاريکي هم هستن,

 


چـنـد روز ديگه به جاي من يه پشه مياد واستون آپ ميکنه

 


گفته باشم.... !


 اس ام اس خنده دار

ما تو حموممون وان نداريم وگرنه راحت 2-3 بار خود کشي کرده بودم،

خيلي کلاس داره لامصب


آخرش ما نفهميديم تو رو بوسي کردن بايد دوتا بوس کنيم يا سه تا

لامصب خيلي شرايط سختيه يهو ميخواي سه تا بوس کني طرفو ،اون دوتا بوس ميکنه جا خالي ميده وسط جمع ضايع ميشي ...

ضايع شدم که ميگمااااا !


بعضيا هستن يهو آنلاين ميشن ؛

طي يه عمليات انتحاري تو ?دقيقه، ??تا پست ميذارنُ آف ميشن

من ميدونم... امـريـکـا از اينا ميترسه که حمله نميکنه…


 حسن 1
حسن 2
حسن 3
حسن 4
حسن 5

حسن6
حسن 7
حسن 8
حسن 9
.
حسن دنده به دنده

حسن نوکره بنده

حسن بشقاب پرنده

حسن چرا نميخنده

از تفريحات سالم دوران کودکي ! فقط هميشه اين برام سوال بود که چرا حسن؟ چرا حسين نه؟؟؟


 تو هال چرت ميزدم،متوجه شدم داداش کوچيکم داره با صداي بلند ميگه:

يا ابلفضل،يا قرعان،يا جد سيد مراد!!!

رفتم ببينم چه مرگش شده!

ديدم داره با کامپيوتر ماشين بازي ميکنه، ماشين داره ميره تو دره نمي تونه کنترلش کنه !!!


 اي بابا حالا از کجاش بريم بيرون؟! با اين معماريت!!!


(حضرت ابراهيم خطاب به جنتي پس از ساخت کعبه)


يکي از تاثيرات مثبتي که اين تحريم ها براي کشور داشته اينه که افغاني ها دارن بر ميگردن کشورشون!

ما از کشور هاي غربي ميخوايم که تحريم هارو هرچه بيشتر کنن بلکه ريشه کن بشن اينا !


داشتم فکر ميکردم اگه 30 سال ديگه به پسرم بگم يه سي دي آهنگ قديمي بذار گوش کنيم برام ساسي مانکن ميذاره !!!


 موند به دلمون يه بار بريم سينما و فقط يه فيلم نيگا کنيم.
.
.
.
.

.
.
.
.
لامصب هر صندليو نيگا ميکني يه فيلم جداگانست.

يکيم از يکي جذاب تر!!!


: همه موون يه دوست زاقارت استخوني داريم که پنج برابر ما غذا مي خوره و چاق نميشه... !

اس ام اس دوني - بيا بخند برو
مهشيد و ايليا مي نويسند : جواب ايراني ها به اس ام اس يه ناشناس :
دهه پنجاهي: حتما" اشتباه فرستاده
دهه شصتي بعد چند بارتکرار: شما؟
دهه هفتادي:هنوز عرقه پيام خشک نشده u؟
دهه هشتادي: کدوم يکي هستي؟
اينطور پيش بره نودي ها شماره ناشناس ندارن !


چنانچه امسال مومني در اثر گراني و فقر بميرد
.
.
.
.
.
.
.
شهيد اقتصادي محسوب شده و در قسمت انبار آذوقه بهشت جاي دارد!


 يکي از فانتزي هام اينکه يه فرش پونصد شونه بگيرم بعد هر شب سرمو بذارم رو يکي از شونه هاش!
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
اينطوري فکر ميکردم تحريم ها حداقل تا دوسال ديگه رو من اثر نذاره...


 اتاقمو تميز کردم هر چي بشقاب و دستمال کف اتاق بود بردم.

حالا نيم ساعته دوتا هسته ميوه تو دهنمه جايي ندارم بندازم

اصن يه وضيه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 7
  • بازدید کلی : 760